Dodawanie opinii

  1. Krok 1: Wyszukaj obiekt
  2. Krok 2: Wybierz kategorię
  3. Krok 3: Dodaj opinię

Twoja opinia o obiekcie

Elis-Bis

81-153 Gdynia, adm. Józefa Unruga 111

tel. 58 625-92-38 fax 58 625-92-65

Twoja ocena w kategorii: Produkcja spożywcza

ocena: 1 - bardzo słaba, 6 - bardzo dobra
Oferta
Jakość asortymentu
Przystępność cen
Ocena ogólna
Nagłówek *
Treść *
znaków pozostało: 1200
Autor *
Rok urodzenia *
pod opinią wiek będzie prezentowany w następujących przedziałach:
(do 18 lat, 19-30 lat, 31-40 lat, pow. 40 lat)
Płeć *
Regulamin *
E-mail *
adres nie zostanie wyświetlony przy opinii (tylko dla Trojmiasto.pl)

O usłudze

Polecam innym *
Komu polecasz? *
Uwaga!

Aby uniknąć nieprawdziwych ocen i nadużyć, na podany adres wyślemy e-mail z prośbą o potwierdzenie opinii. Zgodnie z regulaminem Twoja opinia może zostać przekazana do wiadomości właściciela obiektu/firmy, a następnie wyświetlona na naszych stronach. Nie zajmie to dłużej niż 7 dni.

Najświeższe opinie

V-MAXZONE 6.0

kategoria:
Warsztaty, mechanika, elektryka

Najlepszy warszt w Trójmieście! Pan Andrzej doskonale zna się na rzeczy, bardzo przystępne ceny usług oraz wysoka ich jakość, zarówno jeżeli chodzi o mechanikę jak i o pranie tapicerek. Wracam tu z każdą usterka , bo szybkość napraw i cierpliwość Pana Andrzeja do klientów jest niespotykana nigdzie indziej. Polecam wszystkim!

Indeco pokaż na mapie 3.8

kategoria:
Zabudowy, meble na wymiar

Zamówiłam dużą szafę i biurko do pokoju Dziecka. Co do montażu- bardzo mili panowie ( z Ukrainy), montaż trwał długo,ale szło sprawnie, panowie znają się na rzeczy. Po montażu nie zostało mi wiele do sprzątania. Natomiast wszelkie negatywne opinie kieruję pod adresem p. Magdy Naudzidło, która odpowiada za kontakt z klientem. Ekipa się spóxniła, bo mimo iz miała jechać do mnie wysłano ją do Sopotu na montaż czy reklamację. Panowie dzwonili do firmy i prosili o powiadomienie, jednak nikt tego nie zrobił. Było kilka godzin opóxnienia. Pani Magda nie raczyła poinformować o takiej sytuacji. sama wydzwaniałam i usłyszałam:" że w końcu dojadą, trzeba sobie cały dzień rezerwować". Uważam że sposób rozmowy i olewanie klienta ze strony tej pani jest niedopuszczalne, tymbardziej że nie jest to pierwszy raz i to ogniwo w firmie szwankuje. Złozyłam skargę na p. Magdę w centrali, niestety

Kebab King 6.0

kategoria:
Fast food

Chyba najlepszy jaki jadłem a bylem w wielu miejscach

Spaghetti Bar Niko pokaż na mapie 6.0

kategoria:
Bary

Bar odkryłam niedawno. Często po pracy jadam na mieście i ten bar okazał się świetnym wyborem. Fajny minimalistyczny wystrój, bardzo miła obsługa i duży wybór makaronów - także w wersji wegetariańskiej. Co najfajniejsze jest bardzo tanio! Polecam wszystkim fanom makaronów i szybkich barów!

Pueblo pokaż na mapie 4.0

kategoria:
Restauracje

Zarezerwowałam stolik na cztery osoby. Wybrałam się tam z siostrami. Wszystko byłoby ok, gdyby nie koszmarna kelnerka. Kiedy zamówiłyśmy drinki Pani dopytała czy będziemy zamawiać jedzenie. Powiedziałyśmy, że nie bo przyszłyśmy się napić. Na to Pani z obrażona miną stwierdziła, że skoro nie będziemy jeść to przesadzi nas do mniejszego stolika albo do baru. Powiedziałam, że się zastanowimy. Po 5 minutach kelnerka wróciła z równie obrażona miną i zapytała o decyzję. Poprosiłyśmy o rachunek bo nie akceptujemy tak niskiego poziomu obsługi. Chciałabym zatem uzyskać informację od menedżera czy zatem w Pueblo nie można już przyjść tylko na Margeritę? Jeżeli tak to czy obsługa nie powinna o tym uprzedzać przy dokonywaniu rezerwacji? I czy kelnerka nie mogła poprostu zapytać czy nie mogłybyśmy sie przesiąść do nieco mniejszego stolika bo tam zmieściłaby pięć osób, a nie wymuszać bo nie jemy? Czy klienci, którzy przyszli się tylko napić są gorzej traktowani? Tak nieuprzejmej kelnerki dawno nie spotkałam